۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

میگویم بیاییم طوری درس بدهیم که بچه بفهمد ، درک کند ، یاد بگیرد فکر کند!
میگوید سیستم مشکل دارد!
میگویم خب من هم میگویم مشکل دارد ، وگرنه وضعمان این نبود که!
میگوید خب نمیخواهند تغییرش دهند ، نمیخواهند بچه بفهمد ، چون بعد به فهمیدن های دیگر هم میرسد. میخواهند فقط حفظ کند.
میگویم خب دقیقا این چیزی است که میخواهیم تغییرش دهیم!
میگوید بچه این وسط ضربه میخورد.
میگویم فعلا که همه مان داریم ضربه میخوریم ، همه مان با جامعه...
میگوید بچه ی خوش فکری که نتواند در جامعه موفق باشد ، تلف شده است... باید درون جریان راه رفت!
نمیگویم : درون سیستمی که میدانیم غلط است! خریت است! شاخ و دم که ندارد!
میگویم پس باید از این سیستم رفت...
میگوید نه ، باید ماند و ...
....
نمیدانم... بچه چطور بیشتر ضربه میخورد؟
ضربه را بداند و بخورد و بجنگد که کمتر بخورد ، یا نداند و بخورد و بخوابد؟!

۷ نظر:

  1. سلام ندا خانومی!سوالای سخت.حرفهای سخت.پیچیده تر از انسان وجود نداره...فقط میدونم فکر کردن هر چی هم که سخت باز از فکر نکردن هر چه قدر هم ساده بهتره...جریان رو بالاخره همین قطره ها میسازن...

    پاسخحذف
  2. سلام دل ، چطور مطوری؟ :)
    بله... بی زحمت بیا اینو به این خانم مدیری که تازه متفکر هم بود ، بگو!
    البته مطمئن نیستم پدر مادرای بچه ها همشون مثه من و تو فکر کنن...
    :-"

    پاسخحذف
  3. مشخصات كامپيوترت؟

    پاسخحذف
  4. هوم؟؟؟
    واسه کامنت تو خادم نوشت میگی؟

    مشخصات...
    p4 ،
    intel(R)! , celeron(R) CPU 2GHz , 2GHz , 224 MB of RAM
    مافوق هندلی! گازوئیل سوز!

    آخه خب مجبوری اینجا از این سوالا بپرسی؟! ;)

    پاسخحذف
  5. راستی سوالو با سوال ، اونم غیر مرتبط میجوابین استاد؟ ;)

    پاسخحذف
  6. همچي ميگه مجبوري از اين سوالا بپرسي كه انگار يه عمل شنيعي انجام دادم!
    چون تو هميشه از كامپيوترت مينالي و اونم ناليدنهاي عموما درست شدني خواستم كمكت كنم
    چون خودم با دو تا كامپيوتر كار ميكنم يكي خيلي حرفه اي يكي عتيقه:333 مگا هرتز
    و اكثرا واردم به تفاوتها و چطور عتيقه ها را بندازم!
    اصلا نخواستيم!

    پاسخحذف
  7. حالا چرا باز میزنی؟! :))
    اون که شوخی بود ، چون کاپیوترم هندلیه ، میگم چرا حالا در مکان عمومی تحقیر میکنی! D:
    دومیشم واسه این بود که خب چرا به چیزی که نوشتم توجه نمیکنی!!! ;) آخه اومدی یه جا نوشتی که ذهن من الان درگیرشه!

    مرسی که میخوای کمک کنی
    میدونی باید اینو چیکارش کنم؟
    من بعضی صفحه ها رو که باز میکنم ، خودش میبندشون!
    مثلا حتی نتونستم تو سایت adobe اینا بمونم چیزی دانلود کنم!
    فیس بوک هم مثه همین میشه!
    و یه سری جاهای دیگه...
    بعدش حتی فرمتم کردم ، پارتیشن بندیشم عوض کردم ، ولی بازم مشکلش حل نشد!
    فکر کنم باید ببرمش بیمارستان!
    عمده ترین دلیل نالیدن بنده این میباشد ، با بقیه ش یه کاری میکنیم حالا!

    پاسخحذف