۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

یک وقتهایی نتها بدجوری میچسبند...
بعد از مدتها اگر باشد چسبناکیش ، هم که گویا چسبناک تر...
یک وقتهایی اتوبوس سواری ، بی دغدغه ی چراغ سبز و سرخ ، میچسبد بدجور...
سبز و سرخ های ملک آباد را هم که ببینی که دیگر چسبناک تر...
یک وقتهایی منبسطی انگار... میچسبد...
بعد از مدتها اگر باشد هم که باز چسبناک تر...
منبسط که باشی هم که انگار آدم ها قابل تحمل ترند همه شان! که انگار بزرگتر میشود لبخندت! پخش شونده تر گویا!
و کاش بشود انبساط را هم پخش کرد ، کمی حتی! :)
راستی فسقلی های سبز و صورتی دارند از پرریشگی منفجر میشوند کم کم!
خاک-لازم شده اند! >>>>D:<<<<
اگر یک گلابی اصیل باشید ، مطمئنم که میتوانید حدس بزنید علامت بالا را! ;)

۱۰ نظر:

  1. سلام:)
    خوشحالم که میبینم کلی سرو کیفی...میشود انبساط را پخش کرد، البته خودشان ناگاه برای کسانی که گیرنده شان روی فرکانس تو تنظیم شده باشد یه جورایی هدیه میشوند...سبز و صورتیها را از طرف من هم بناز...
    راستی یه چیزی! گرچه بیماری سخت است اما گاهی انگار خیلی میچسبد! سرماخوردگی و تب و خواب و چای بستن و دلنازکی و دلتنگی و...ضعفی که بدنت را فرا میگیرد انگار کمکت میکند تا حداقل بدون وجدان درد چند روز فقط سرت را بکنی زیر لحاف و فکر کنی به خودت و به فکر نکنی به اضافات روزمره...بعدش هم که دوباره خوب میشوی قدر سلامتی را بیشتر میدانی

    پاسخحذف
  2. دلم تنگ شده واسه یه سرماخوردگی چند روزه;))))))
    بگو راستی دختر چیز دیگه ای نبود دلت تنگ بشه واسش؟
    دیوونگی که حد ندره؟دره؟
    راستی اون علامت یه گل شاد بود!اونا هم ریشه هاش؟
    اصالتمو حفظ کردم یا نه؟:)

    پاسخحذف
  3. سلام گلابی جونم :)
    هاااا... منم حس کردم اینی که گفتی رو!!! ;)
    گاهی خیلی باحاله! دقیقا همین که میگی... میدونی که نمیتونی و بهتر همینه که مثلا چند روز هیچ کار نکنی... خستگی آدم در میره!!
    مخصوصا که میدونی طولانی هم نیست که کلا نتونی کارایی که دوس داری رو انجام بدی...
    یه جور تخس بازی داره توش انگار!! D: (;
    دیوونگی ما که کلا حد ندره! ولی خب درد مشترکه آبجی!! :))
    :)) من باید جمله مو تصحیح کنم: اگر یک گلابی اصیل باشید و با یاهو مسنجر و آیکونهایش آشنایی کافی داشته باشید ، مطمئنم که میتوانید حدس بزنید علامت بالا را!
    حدستان به راستی که از اصالتتان برمیخواست.. لیک خیر ، این نبود! D:
    بچه خب چرا تو آنلاین نمیشی؟ ;)
    این >D:< رو تو مسنجر اگه بزنی ، یک عدد موجود خوشحال میاد که دستاشو باز کرده میگه بیا بقل دایی! حالا اینی که من نوشتم از شدت ذوقمرگ بودگیم واسه اون فسقلیا بود ، یعنی که دستاش خیلی بزرگ باشه مثلا... یعنی یه بقل محکم :)
    یا هم که شاید دستای کارآگاه گجته؟! ها؟! D:
    دستای پرتوان برس به داد این ناتوان!!:))
    ریشه های یک عدد گل خوشحال هم گزینه ی خوبیست ها! فقط گلش بیشتر شبیه منه!!! :))

    پاسخحذف
  4. اینجا چه دیوونه های دوستداشتنی یی یافت میشه.... دلم خواست D:

    پاسخحذف
  5. هــــی ننـــه دلم خواست گفتی و کردی کبااابم! ;)
    احتراما با لهجه ی شیرین مشهدی خوانده شود!
    ;)

    پاسخحذف
  6. :)))
    ننه جان ما خودمانو تحویل نگیریم کی تحویل بیگردمان;)
    در جواب درنا
    بلی دیوونه ی دوستاشتنی بزرگ:)

    پاسخحذف
  7. کامنت قبلی من برای این بود که می خواستم به یک نفر OPEN ID را توضیح بدهم. ;)

    پاسخحذف