۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

آخ که چقدر دلم میخواست بگویم
عزیز دلم

همه چیز خوب میشود
و ما دل هایمان آرام میگیرد
        و لبخندهایمان عمیق ِ شاد میشود


آخ که چقدر دلم میخواست
دمِ  خداحافظی
میسپردمت دستِ خدا
اما چه کنم 
خدایم دیگر دست ندارد
و دلم باور...


باور به این که همه چیز خوب میشود...
میترسم حتی...
از روزی که همین لبخندهای کم نور هم بخواهند ترکمان کنند!


تو رنج میکشی و نمیدانی با فشارش چه کنی،
و من میدانمش... میفهمم... 
تنها میفهمم!
انگار من هم دست هایم را گم کرده ام!


و نمیدانی چه رنجی دارد
که بخواهی دستان عزیز ِ در رنجت را بفشاری ،
                                                           و دست نداشته باشی!


این آفتاب که هنوز میتابد خوب است
میگذارد خیال کنم که یک روز صبح میشود
و ما یاد میگیریم چطور به رنج هایمان لبخند بزنیم...
                                                               عمیق...
                                                                           و شاد!

۱ نظر:

  1. این کیست که با این همه غم می خندد
    زخمی شده...باز دم به دم می خندد
    در مرگ چه رازی است که این کهنه درخت
    با هر تبری که می زنم می خندد

    پاسخحذف